۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۵۳۷۸۵
امام جمعه اهواز در بازدید از منطقه غیزانیه مطرح کرد؛

براساس توانمندی ها به مردم وعده دهیم| فعالیت گروه های جهادی در غیزانیه

براساس توانمندی ها به مردم وعده دهیم| فعالیت گروه های جهادی در غیزانیه
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مسؤولان براساس توانمندی ها به مردم وعده دهند، گفت: برای مردم پذیرفتنی نیست که پس از ۴۱ سال دغدغه آب آشامیدنی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در بازدید از منطقه غیزانیه اهواز با بیان اینکه در برخی از مناطق شاهد بحران کم آبی هستیم، اظهار داشت: سال‌ها است که خوزستان به واسطه داشتن سد‌های متعدد توانسته مشکلات را برطرف کند، اما انتقال آب، دغدغه مردمی است، آنجا‌هایی که آب منتقل می‌شود تنها برای مصرف شرب باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: در آینده هر مرکزی که ساخته شود به آب دسترسی داشته باشد در کارون، دریای عمان و خلیج فارس ساخته شود؛ آبی که منتقل می‌شود برای گردشگری نباشد.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: خوزستانی‌ها مشکلی با انتقال آب به سایر استان‌ها ندارند، اما آب به اندازه آشامیدنی باشد در عین حال با توجه به کمبود آب در استان، انتقال آب مدیریت بخوبی صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه اولویت کنونی اهوازی‌ها آب و فاضلاب است، عنوان داشت: بخش قابل توجهی از روستا‌های اهواز و مناطق با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنند، مسؤولان بار‌ها قول دادند، اما عمل نکردند؛ از این رو همیشه به مسؤولان گفتیم با توجه به توانمندی هایتان به مردم وعده بدهید.

وی با بیان اینکه مسؤولان کشوری، صدای مردم را شنیدند، خاطرنشان کرد: آب آشامیدنی، احشام و کشاورزی دغدغه خوزستانی‌ها است، گلایه مردم با توجه به ظرفیت‌های متعدد استان بجا می‌باشد، رود‌های متعددی در استان وجود دارد که تنها باید به دست مردم برسد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه گروه جهادی دفتر تا زمان رسیدن آب آشامیدنی در غیزانیه و کنار متولیان امر خواهند ماند، گفت: پیگیر وعده‌های مسؤولان خواهیم بود، اما گروه‌های جهادی مان خواهند ماند، خود مردم نیز منابع ذخیره آب تهیه کنند، برای مردم پذیرفتنی نیست که پس از ۴۱ سال دغدغه آب آشامیدنی داشته باشند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات